close

一年零三個月啦,估唔到時間會過得咁快

我哋兩個都成功升返上大學,Senior-entry,我覺得我哋兩個都好叻,希望將來可以繼續一齊進步

呢幾個月唔知點解好似越嚟越鍾意呷醋,每次見到有女仔搵佢,都有啲唔開心,明明知道唔係佢主動搵嗰啲女仔

睇來我要學識大方啲,善解人意一啲,畢竟呢個世界除咗男仔就係得女仔lol

開咗學啱啱兩個星期,真係超多內容要溫,冇乜時間可以再一齊打機,但係一個星期可以見兩日都已經算係咁啦

今日佢陪我跳咗”bar-bar-bar”真係笑死我,兩個啲拍子完全夾唔到

跟住又互相畫咗對方個樣,唔知佢幾時啲畫工可以進步啲呢lol

希望我哋可以繼續珍惜對方,多啲諗對方嘅好,一齊好好咁經營呢段感情

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annalee0624 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()